.

.

czwartek, 13 kwietnia 2017

/*nutki*/ Ca-ła je-e-stem w skowronkach... /*nutki*/

Któregoś razu tuż przed zaśnięciem wymyślił mi się pomysł na ten post. Kontekstem i bezpośrednią przyczyną są darmowe warsztaty z HTML i CSS organizowane przez The Awwwesomes, na które się zgłosiłam. I na które żywię nadzieję się dostać. :) Tenże post (w wersji roboczej, pisany 2 kwietnia) antycypuje moją radość z tegoż właśnie.

Tylko... o czym będzie, jeśli (o nie, o nie, a kysz!) się (nie) dostanę? Nie mówmy tego głośno. Najlepiej weźmy to (nie) w nawias i zmieńmy kolor czcionki na jakiś mało widoczny. Cicho-sza, nie wywołuj wilka z lasu. Czekam w napięciu do 13 kwietnia.

Jak nietrudno się domyślić, doczekałam się, a intuicja, wiara, nadzieja i miłość... Wróć, miłość to nie tutaj. ;) Więc – te trzy, bez tej czwartej, mnie nie zawiodły. (Tym razem.)

Jupi! :D

Miałam być w skowronkach. I oto jestem! Hahahahaha, ale radość. :)


Heh, tych panów też nie mogło tu zabraknąć. ;)


2 komentarze: